Customer Service & eCommerce Assistant για B2B Marketplace
Ad Details
- Διεύθυνση: 6th Km. Thessaloniki Oraiokastrou
- Πόλη: Thessaloniki
- Νομός: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
- Country: Greece
- Ταχ. Κώδικας: 56430
- Καταχωρημένα: 03/10/2023 14:37
- Λήγει: 123 ημέρες, 23 ώρες
Περιγραφή
Θέση Εργασίας:
Customer Service & eCommerce Assistant για B2B Marketplace
Εταιρεία:
Fabrago.com
Περιγραφή Θέσης:
Η Fabrago.com, μια δυναμική εταιρεία στον τομέα των B2B Marketplace, αναζητά έναν/μια ενθουσιώδη και εξυπηρετικό υπάλληλο για να ενισχύσει την ομάδα μας. Σε αυτήν τη θέση, ο υποψήφιος/α θα έχει την ευκαιρία να συμβάλει στην ανάπτυξη της πλατφόρμας μας. Η εταιρεία βρίσκεται σε στάδιο προ-εκκίνησης (pre-launch), επικεντρώνοντας τις προετοιμασίες για την επίσημη εκκίνηση της πλατφόρμας μας.
Καθήκοντα και Υποχρεώσεις:
– Δημιουργία και υλοποίηση εμπορικής αλληλογραφίας για την προώθηση της πλατφόρμας.
– Παροχή τεχνικής υποστήριξης σε χρήστες μέσω email, τηλεφώνου ή online chat.
– Συνεργασία με την ομάδα μάρκετινγκ για την ανάπτυξη και υλοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ.
– Ανάλυση και παρακολούθηση των αποτελεσμάτων των προωθητικών ενεργειών και προτάσεις βελτίωσης
Απαιτήσεις:
Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας.
Δημιουργική τεχνογνωσία και δεξιότητες παρουσίασης.
Εμπειρία σε μάρκετινγκ θα θεωρηθεί προτέρημα.
Απασχόληση: Από απόσταση
Πώς να Υποβάλετε Αίτηση: Παρακαλούμε υποβάλετε το βιογραφικό σας και μια σύντομη επιστολή ενδιαφέροντος στο email
elvira@conquista.gr